Τετάρτη 3 Ιανουαρίου 2018

τακάλαντα στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας από τη χορωδία "Αγία Σκέπη"

1 σχόλιο:

Vasileios Baltas είπε...

Προς Κυρία Χρυσούλα Τασολάμπρου
Καθηγήτρια βυζαντινής & παραδοσιακής μουσικής

Αξιότιμη κυρία Τασολάμπρου,

ονομάζομαι Βασίλειος Χρ. Μπαλτάς και έτυχε να γνωρίσω τη δράση σας για την διάδοση και προβολή της βυζαντινής μουσικής μέσω των διάφορων εκδηλώσεων και γεγονότων που επιτυχώς διοργανώνετε ή συμμετέχετε.
Ο σκοπός για τον οποίο αποφάσισα να επικοινωνήσω μαζί σας, είναι διότι έχω στην κατοχή μου από κληρονομιά, μια μεγάλη σειρά χειρόγραφα ( τόμους και φυλλάδια / λειτουργικά, δοξαστικά, απολυτίκια, καταβατικά, κοινωνικά, ιδιομελα, κ.α.) του αείμνηστου πατέρα μου, Χρήστου Μπαλτά, ο οποίος υπήρξε ιεροψάλτης και ιεροδιδάσκαλος βυζαντινής μουσικής σε Ι.Ν. της Β. Ελλάδος για περισσότερο από 50 χρόνια (Βέροια, Θεσσαλονίκη, Πτολεμαϊδα, κ.α.).
Μαθήτευσε κοντά στον καλλίφωνο αρχι-ιεροψάλτη και καθηγητή βυζαντινής μουσικής, του Ι.Ν. Γρηγορίου Παλαμά Θεσσαλονικης, Αθανάσιο Καραμάνη, από τον οποίο πήρε ισχυρές βάσεις για την περαιτέρω καλλιέργεια, γνώση και χρήση της βυζαντινής μουσικής σε όλη τη διάρκεια της ιεροψαλτικής & ιεροδιδασκαλικής του καριέρας.
Τα έργα ( χειρόγραφα ) αυτά, επιδίωξή μου είναι, να εξιοποιήσω ιστορικά σαν μια προσπάθεια, στην μνήμη του, να διαδοθούν και προβληθούν περαιτέρω οι αρχές και συνιστώσες της βυζαντινής μας μουσικής αλλά και το δικό του έργο του για το οποίο διέθεσε πάρα πολλούς πόρους (χρόνο, προσπάθεια, οικονομικούς, κ.α.) για να το εκπονήσει.
Αν εκτιμάτε, με τα λίγα που σας περιέγραψα παραπάνω, πως υφίσταται κάποιο πεδίο για την αξιοποίηση των έργων αυτών ( δεν εννοώ εμπορικό αλλά μόνο ιστορικό & καλλιτεχνικό), τότε με χαρά θα μπορούσα να σας συναντήσω, να σας εκθέσω περισσότερα και να έχουμε μια συζήτηση για το πως θα μπορούσε να γίνει η αξιοποίησή και προβολή τους που επιθυμούμε οι απόγονοί του ( η αδελφή μου και κόρη του και εγώ).
Μπορείτε να με καλέσετε στο 6979977205 ή να σας καλέσω εγώ σε κάποιο αριθμό που θα μου κάνετε γνωστό για να κανονίσουμε μια συνάντηση.
Τα υπόλοιπα στοιχεία μου είναι,
Βασιλειος Μπαλτάς
Αγγελέτου, 3 / 34100 Χαλκίδα / Τ. 2221086030 / Κ. 6979977205
Μ. vasileios.baltas@gmail.com
f: Vasileios Baltas
Ln:Vasileios Baltas

Σας ευχαριστώ θερμά για την φιλοξενία

Με εκτίμηση

Βασίλειος Μπαλτάς