Δευτέρα 11 Μαΐου 2009

ΕΣΕΙΣ ΕΛΕΓΧΕΤΕ ΤΙΣ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ;;;

Το υπογραμμισμένο προϊόν στο ταμείο πλήρωσα 2,96 ...

Το ίδιο (δεν μου βγήκε και τόσο καλή η φωτο) στο ράφι 2,66

Μπορεί να μην σας έχει συμβεί, γιατί απλά δεν τσεκάρετε τις αποδείξεις.

Όπως βλέπετε το υπογραμμισμένο προϊόν στην απόδειξη, το πλήρωσα στο ταμείο 2,96 ενώ στο ράφι αναγράφετε 2,66. Όταν το ανέφερα στο ταμείο, η ταμίας μου είπε χαρακτηριστικά " κάποιο λάθος κάνετε, ή δεν είδατε καλά ή δεν πήρατε το ίδιο προϊόν". Ευχαρίστησα την κοπέλα και ζήτησα τον υπεύθυνο. Να μην μακρηγορώ, όταν του είπα τι ακριβώς συμβαίνει,
έκανε την απίστευτη κίνηση και έβγαλε από την τσέπη του τα 30 λεπτά να μου δώσει τη διαφορά (αυτό φαίνεται κατάλαβε ). Το ότι το αναφέρω ας πούμε, γιατί δεν θέλω να υποτιμάται η νοημοσύνη μου κλέβοντάς με ασυστόλως, δεν θα τους πέρασε καν απ' το μυαλό.

Δεν είναι η πρώτη φορά που μου συμβαίνει, γι αυτό και το αναφέρω. Και δεν μιλάω μόνο για τιμές αλλά και για προϊόντα αλλοιωμένα όπως τυρί ( όταν τους είπα ότι υπάρχουν ίχνη μούχλας μου είπαν ότι είναι το αλάτι !!! - όποιος έχει δει αλάτι να μουχλιάζει ας μου το πει και μένα). Σε τρία διαφορετικά άτομα το είπα στο super market και το τυρί ακόμα εκεί!!
Όταν είδα τα ληγμένα κοτόπουλα στο ψυγείο πήρα κατ΄ευθείαν το ΙΝΚΑ.


6 σχόλια:

Maria Tzirita είπε...

Χρύσα μου, έχεις πολύ δίκιο, βασίζονται στο γεγονός ότι κανείς δε θα κάνει θέμα για 30 λεπτά και το κάνουν σε πολλά προϊόντα. Όμως αν το δεις συνολικά, σκέψου πόσα κερδίζουν με αυτόν τον τρόπο! μου έτυχε κι εμένα να αγοράσω ζαμπόν το οποίο όταν πήγαμε να φάμε βρωμούσε μπαγιατίλα, αλλά βαρέθηκα να το πάω πίσω... Άρα φταίμε κι εμείς που δε διεκδικούμε τα δικαιώματά μας. Εσύ πάντως καλά έκανες, μπράβο σου!
Σε φιλώ!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Δυστυχώς σπάνια ελέγχω τις αποδείξεις, ειδικά όταν έχω ψωνίσει πολλά πράγματα.
Πολύ κακώς βέβαια!!
Πρέπει κάποια στιγμή να διεκδικήσουμε σαν καταναλωτές τα δικαιώματά μας!

Σταυρούλα είπε...

Χρύσα καλημέρα!Πολύ καλά κάνεις κι ελέγχεις τις αποδείξεις.Ολοι μας πρέπει να το κάνουμε την ώρα που είμαστε ακόμη στο κατάστημα.
Θα πρέπει να σου πω οτι ο σύζυγος είναι από το Αγρίνιο κι έχουμε έρθει αρκετές φορές στη Μ.Χώρα,πρώην Ζαπάντι και νυν Νεάπολη.Καλά τα λέω;Χάρηκα που σε γνώρισα.

ΘΩΜΑΣ είπε...

ΧΡΥΣΑ ΚΑΛΗΜΕΡΑ!ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΑΝΤΕΔΡΑΣΕΣ ΣΩΣΤΑ ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΝ ΑΝΤΙΔΡΟΥΣΑΜΕ ΟΛΟΙ ΕΤΣΙ ΘΑ ΠΕΡΙΟΡΙΖΑΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΛΕΨΙΜΟ, ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ SUPER MARKET!!

cook είπε...

δυστυχως επειδη αγοραζω με μεγαλη λιστα δε θυμαμαι τις τιμες στα ραφια...δε ξερω αν μου εχει συμβει,μα γνωριζω αλλους που μου εχουν πει το ιδιο για αλλο Σ/Μ...
τωρα για τα τυρια και τα αλλαντικα παντα ζητω να μου αφαιρεσουν την πρωτη φετα,και προσεχω σχολαστικα την οψη του προιοντος ...πολυ καλα εκανες και πηρες το ΙΝΚΑ...μακαρι ολοι να ειμαστε πιο προσεχτικοι...

Τασολάμπρου Χρυσούλα είπε...

Συγνώμη που ετερεροχρονισμένα σας απαντώ

@ Μαρία μου και εγώ μερικές φορές βαριέμαι αφάνταστα να το κάνω, αλλά τελικά νομίζω ότι αν δεν το κάνω, θα εξακολουθούν να μας εκμεταλεύονται και μάλιστα περισσότερο

@ Ελενα, συνήθεια είναι το να ελέγχεις τις αποδείξεις. Κάντο μια-δυο φορές και μετά θα απομνημονεύεις ευκολότερα τις τιμές.

@ Σταυρούλα μου, στα έγραψα στο blog σου...

@ Θωμά, στο χέρι μας είναι να το κάνουμε (ευχαριστώ για την επίσκεψη)

@ cookitsa μου, ωραία ιδέα, το να αφαιρείται η πρώτη φέτα από τα αλαντικά και τα τυριά.