Πέμπτη 2 Μαΐου 2019

Τασολάμπρου Χρυσούλα : Υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος

 


«Η συμμετοχή μου για πρώτη φορά ως υποψήφια στις αυτοδιοικητικές εκλογές προέρχεται από τη διάθεσή μου να προσφέρω ακόμη περισσότερο στον τόπο που γεννήθηκα και μεγάλωσα, μαχόμενη για το κοινωνικό σύνολο, χωρίς νε επιδιώκω προσωπικά οφέλη.
Απευθύνομαι σε όλες και όλους σας και σας καλώ να βρεθούμε συνοδοιπόροι σε αυτήν την προσπάθεια.
Με επικεφαλής τον κ. Γεώργιο Παπαναστασίου συνεχίζουμε την πορεία δημιουργίας και ανάπτυξης.
Σας καλώ να με στηρίξετε με την ψήφο σας, γιατί εσείς είστε η δύναμή μου» ανέφερε μεταξύ άλλων η κ. Τασολάμπρου.
Βιογραφικό της κ. Τασολάμπρου:
Γεννήθηκα και μεγάλωσα στο Αγρίνιο και είμαι διπλωματούχος μουσικοδιδάσκαλος και καθηγήτρια Βυζαντινής Μουσικής.
Έχω ολοκληρώσει τους κύκλους σπουδών στη «Διοίκηση Πολιτιστικών Μονάδων», «Λαογραφία – Σύγχρονος Λαϊκός Πολιτισμός» και «Ελληνικός Μουσικός Πολιτισμός και Εκπαίδευση» του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών.
Ιδρύτρια της Αγρινιώτικης Παραδοσιακής Χορωδίας «Αγία Σκέπη» καθώς και του «Διεθνούς Σώματος Ψαλτριών στη Βυζαντινή Μουσική». Αντιπρόεδρος του Συνδέσμου Φιλαρμονικών και Ορχηστρών Ελλάδος. Κεντρική παρουσιάστρια και ομιλήτρια σε πολιτιστικές εκδηλώσεις εντός και εκτός Ελλάδος προσκεκλημένη από τις κατά τόπους Μητροπόλεις, Πρεσβείες ή Προξενεία με την ιδιότητα της Εντεταλμένης Πολιτισμού Ελληνικών και Διεθνών Πολιτιστικών Σωματείων.
Πόνημά μου το Μουσικό – Λαογραφικό Βιβλίο με τίτλο «Ελλήνων Ηχόχρωμα» με προλογισμό και έπαινο από τον Οικουμενικό Πατριάρχη κ. Βαρθολομαίο ως η πρώτη γυναίκα συγγραφέας σε βυζαντινή παρασημαντική γραφή.
Άρθρα μου έχουν φιλοξενηθεί σε έγκριτα περιοδικά, ενώ έχω παραχωρήσει συνεντεύξεις στο ραδιόφωνο και την τηλεόραση (ΕΡΤ και Τοπικά ΜΜΕ). Από το 1995 εργάζομαι ως διοικητικός στην ΕΥΡΩΔΙΑΓΝΩΣΗ ΑΓΡΙΝΙΟΥ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: